Thursday, April 7, 2011

Diari Arnabi 8 (Lop Ear Rabbit)

Antara ARNAB yang digemari ramai adalah jenis Lop Ear. Memang cantik. Jenis ni memang terkenal dengan telinganya yang terjuntai ke bawah. ARNAB Lop Ear ni ada 5 jenis.

1. Mini Lops

2. English Lops

3. French Lops


4. Holland Lops

5. American Fuzzy Lops


Tapi aku nak tunjuk korang jenis Lop Ear yang kami ada sekarang. Amacam cantik tak?






Yang ni jenis Holland Lob. Tapi dah jadi Malaysia lop sebab dah dpt PR kat sini.Hoho. yang tu aku gurau jer.

~ Bersambung ~

4 comments:

MAPPIAU said...

hohoho pandainyer usop bergurau hikss

owh baru akak tau arnab pun ade manyak jenis juge telinge die.

anway usop n the gang akak wish good luck yea :))

mariatians said...

Tolong la jgn beli English Lop tu... mcm bleh jadi pengelap meja jak telinga die... haha

Arby Enterprise said...

MAPPIAU: sekali sekala kene berguran untuk menghiburkan pembaca.haha.

Mariati: weh..ko xjd follower ktorang lg..

Anonymous said...

harga holland lop tu brape ek? harha kat malaysia ni.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

COMMENT HERE